Styret hadde en befaring med takstmann fra forsikringsselskapet på fredag. Forsikringsselskapet har rekvirert eksternt firma til byggtørk, oppsuging av resterende vann og andre nødvendige tiltak. Etter en runde i boarealene i dag ser vi at det fortsatt er noen boder hvor det er vann på gulvet og/eller esker og inventar som er bløtt. Vi ber om at de dette gjelder tar en runde med opprydding i sine boder innen mandag 08.07. Styret har bestilt en container som blir levert ved søppeldunkene utenfor garasjen onsdag 03.07 og blir stående til mandag 08.07.
Disse bodene er:
Oppgang D etasje -2 bod 170 og 171
Oppgang C/D etasje -1 bod 108
Oppgang A etasje -2 bod 61, 62, 65, 66, 67, 68, 69
Oppgang A etasje -1 bod 3, 4, 8, 10, 11
Forsikringsselskapet har også presisert at kostnader vedrørende ødelagt inventar i bodene må hver enkelt eier ta selv via sin forsikring. Samtidig ble det understreket at vi/forsikringsselskapet ikke har anledning til å åpne låste boder for fjerning av vann og opptørking uten en fullmakt fra eier.
Styret