Vannlekkasje – fremdrift og plan

Styret hadde en befaring med takstmann fra forsikringsselskapet på fredag. Forsikringsselskapet har rekvirert eksternt firma til byggtørk, oppsuging av resterende vann og andre nødvendige tiltak. Etter en runde i boarealene i dag ser vi at det fortsatt er noen boder hvor det er vann på gulvet og/eller esker og inventar som er bløtt. Vi ber om at de dette gjelder tar en runde med opprydding i sine boder innen mandag 08.07. Styret har bestilt en container som blir levert ved søppeldunkene utenfor garasjen onsdag 03.07 og blir stående til mandag 08.07. 

Disse bodene er: 

Oppgang D etasje -2 bod 170 og 171

Oppgang C/D etasje -1 bod 108

Oppgang A etasje -2 bod 61, 62, 65, 66, 67, 68, 69

Oppgang A etasje -1 bod 3, 4, 8, 10, 11

Forsikringsselskapet har også presisert at kostnader vedrørende ødelagt inventar i bodene må hver enkelt eier ta selv via sin forsikring. Samtidig ble det understreket at vi/forsikringsselskapet ikke har anledning til å åpne låste boder for fjerning av vann og opptørking uten en fullmakt fra eier. 

Styret